Lowongan Kerja Staf Customer Service di Quiksilver

Posisi Staf Customer Service
Tanggal 03 September 2025
Penutupan 03 Oktober 2025
Perusahaan Quiksilver
Kota Klod | ID
Tipe Kerja Full Time

Deskripsi Pekerjaan:

Info Terbaru Seputar Pekerjaan dari Perusahaan Quiksilver sebagai posisi Staf Customer Service. Jika Lowongan Kerja Staf Customer Service di Klod ini sesuai dengan kriteria anda silahkan langsung mengirimkan lamaran / CV Terbaru anda melalui situs loker terkini dan terupdate Lokerindo.ID.

Setiap pekerjaan mungkin tidaklah mudah untuk dilamar, karena sebagai kandidat baru / calon pegawai harus memenuhi beberapa kualifikasi dan persyaratan sesuai dengan kriteria yang dicari dari Perusahaan tersebut. Semoga info karir dari Quiksilver sebagai posisi Staf Customer Service dibawah ini sesuai dengan Kualifikasi anda.

PT. Quiksilver Indonesia sedang membuka lowongan untuk posisi Kasual/Temporer Staf Customer Service di Legian, Bali. Lamar sekarang untuk menjadi bagian dari tim kami.

Kualifikasi pekerjaan:
  • Mencari kandidat untuk bekerja pada:
    • Senin: Pagi, Siang
    • Selasa: Pagi, Siang
    • Rabu: Pagi, Siang
    • Kamis: Pagi, Siang
    • Jum'at: Pagi, Siang
  • Diperlukan 1 tahun pengalaman kerja yang relevan untuk posisi ini

Position Snapshot:

Location: Bali Head Office

Company: PT. Quiksilver Indonesia

Employment Status: Temporary 5 Months

Position Summary:

Strong dedication to helping customers resolve issues and cultivating a positive image of the company. A key multi-skilled, customer service position that provides essential support operations to our customers via email and chat for various brands in the Boardriders family. Tasks include email, chat, order entry, returns, warranty, fraud review, customer service administration tasks as assigned.

Day to Day Activity as Customer Service Representative ANZ

  • Assist customers via email, and live chat in a timely and polite manner to provide top tier service in fulfilling the customers' needs.

  • Resolve daily customer queries such as returns, warranty, fraud review, chargebacks, website administrative functions, identifying and reporting website issues, orders, returns, delivery status, exchanges, instore returns, Click & Collect queries and incidents and other customer service tasks as assigned.

  • Research and follow-up on outstanding orders and shipments

  • Assert excellence in Omni-channel customer service, extending from thorough product knowledge, founded website navigation, and instore retail operational awareness.

  • Must be able to troubleshoot and own issue resolution through to completion.

  • Identify and report website, marketplace and B2B site issues 

  • Listen to customer issues and questions and provide meaningful solutions, including self-service options

  • Participate in outbound call campaigns as needed including Sales initiatives.

  • Ability to work within a team environment and fit in with the strong culture and live the brands we represent

  • Follow all Workplace Health and Safety Policy and safe work practices.

  • Report any hazards, incidents, injuries or ‘near misses' to your manager or Safety Team Member as soon as possible after the event.

  • Participate in consultation and training on safety and security issues in your work area.

  • Other tasks may be assigned from time to time which contribute to the overall success of the company

Required Education, Experience, and Skill: 

Education: Candidates possess a D3/D4/S1 educational background

Experience: Minimum 1 year of experience in a related position

Skill necessary:

  • Proficiency in understanding and effectively utilizing written and verbal English

  • Understanding of customer service-related concepts

  • Excellent verbal and written communication skills

  • Experience in a Call Center preferred

  • Customer resolution focused 

  • Strong decision making

  • Experience in high volume fast paced setting

Info Pekerjaan:

  • Perusahaan: Quiksilver
  • Posisi: Staf Customer Service
  • Lokasi Kerja: Klod
  • Negara: ID

Cara Mengirimkan Lamaran:

Setelah membaca dan mengetahui kriteria serta kebutuhan minimum kualifikasi yang telah dijelaskan dari info pekerjaan Staf Customer Service di kantor Klod di atas, segera lengkapi berkas lamaran kerja seperti surat lamaran kerja, CV, FC ijazah, transkrip, dan pelengkap lainnya seperti yang telah dijelaskan di atas. Kirim melalui link Halaman Selanjutnya di bawah ini.

Halaman Selanjutnya »

Lowongan Kerja Serupa

  Reservation Admin di Pioneer Wisata Nusantara

Diposting: 06 Oktober 2025
PT PIONEER WISATA NUSANTARA sedang membuka lowongan untuk posisi Penuh waktu Reservation Admin di Pemecutan Klod, Bali. Lamar sekarang untuk menjadi bagian dari
Perusahaan: Pioneer Wisata Nusantara
Lokasi: Klod

  Cook di Greenly Lifestyle Indonesia

Diposting: 06 Oktober 2025
PT Greenly Lifestyle Indonesia sedang membuka lowongan untuk posisi Penuh waktu Cook di Pemecutan Klod, Bali. Lamar sekarang untuk menjadi bagian dari tim kami.
Perusahaan: Greenly Lifestyle Indonesia
Lokasi: Klod

  Store Staff di Kitchen Kingdom

Diposting: 06 Oktober 2025
Kitchen Kingdom sedang membuka lowongan untuk posisi Penuh waktu Store Staff di Pemecutan Klod, Bali. Lamar sekarang untuk menjadi bagian dari tim kami.Persyara
Perusahaan: Kitchen Kingdom
Lokasi: Klod

  Operasional Lapangan di Broom Bali Rental Motor

Diposting: 30 September 2025
Broom Bali Rental Motor sedang membuka lowongan untuk posisi Penuh waktu Operasional Lapangan di Pemecutan Klod, Bali. Lamar sekarang untuk menjadi bagian dari
Perusahaan: Broom Bali Rental Motor
Lokasi: Klod

  Kurir Delivery di CV. Prima Unggul Lestari (Lion Parcel Imbo Square)

Diposting: 25 September 2025
CV. Prima Unggul Lestari (Lion Parcel Imbo Square) sedang membuka lowongan untuk posisi Penuh waktu Kurir Delivery di Pemecutan Klod, Bali. Lamar sekarang untuk