Posisi | Reservation Staff |
Tanggal | 11 Juni 2025 |
Penutupan | 11 Juli 2025 |
Perusahaan | Archestet |
Kota | Kerobokan Kelod | ID |
Tipe Kerja | Full Time |
Info Terbaru Seputar Pekerjaan dari Perusahaan Archestet sebagai posisi Reservation Staff. Jika Lowongan Kerja Reservation Staff di Kerobokan Kelod ini sesuai dengan kriteria anda silahkan langsung mengirimkan lamaran / CV Terbaru anda melalui situs loker terkini dan terupdate Lokerindo.ID.
Setiap pekerjaan mungkin tidaklah mudah untuk dilamar, karena sebagai kandidat baru / calon pegawai harus memenuhi beberapa kualifikasi dan persyaratan sesuai dengan kriteria yang dicari dari Perusahaan tersebut. Semoga info karir dari Archestet sebagai posisi Reservation Staff dibawah ini sesuai dengan Kualifikasi anda.
Archestet sedang membuka lowongan untuk posisi Penuh waktu Reservation Staff di Kerobokan Kelod, Bali. Lamar sekarang untuk menjadi bagian dari tim kami.
Kualifikasi pekerjaan:About the Role: We are looking for a warm, professional, and highly motivated Reservation and Guest Relations Officer to join our hospitality team. As the face of our property, you will handle guest bookings and ensure a smooth, welcoming experience from pre-arrival to check-out. You will assist with reservations, respond to guest inquiries, and coordinate with internal teams to deliver excellent service.
Key Responsibilities:
Update tasks in TODO list daily.
Manage all reservations (online, phone, email, walk-in).
Work in Kommo (CRM)/Hospitable (booking engine).
Monitor and respond to OTA messages promptly.
Maximize occupancy and revenue through strategic allocation and pricing.
Monitor competitors rates at different OTA by vill by weeks/month - provide reports - update prices weekly.
Coordinate with on the field team for booking details.
Handle booking amendments, cancellations, and no-shows.
Handling and response to all the review.
Requirements:
Previous experience in front office, reservations, guest services, hospitality (minimum 1 year preferred).
Fluent in English (spoken and written).
Excellent communication and interpersonal skills.
High attention to detail and accuracy.
Proficient with hotel management systems and digital communication tools.
Flexibility to work shifts, weekends, and holidays.
Setelah membaca dan mengetahui kriteria serta kebutuhan minimum kualifikasi yang telah dijelaskan dari info pekerjaan Reservation Staff di kantor Kerobokan Kelod di atas, segera lengkapi berkas lamaran kerja seperti surat lamaran kerja, CV, FC ijazah, transkrip, dan pelengkap lainnya seperti yang telah dijelaskan di atas. Kirim melalui link Halaman Selanjutnya di bawah ini.
Halaman Selanjutnya »