Deskripsi Pekerjaan:
Info Terbaru Seputar Pekerjaan dari Perusahaan Alodokter sebagai posisi Partnership Admin. Jika Lowongan Kerja Partnership Admin di Jakarta Selatan ini sesuai dengan kriteria anda silahkan langsung mengirimkan lamaran / CV Terbaru anda melalui situs loker terkini dan terupdate Lokerindo.ID.
Setiap pekerjaan mungkin tidaklah mudah untuk dilamar, karena sebagai kandidat baru / calon pegawai harus memenuhi beberapa kualifikasi dan persyaratan sesuai dengan kriteria yang dicari dari Perusahaan tersebut. Semoga info karir dari Alodokter sebagai posisi Partnership Admin dibawah ini sesuai dengan Kualifikasi anda.
Job DescriptionJob Descriptions:
- Coordinate internal communication and ensure all internal trackers are up to date.
- Maintain partnerships and collaboration with cross-department teams (Finance, Legal, Insurance, etc.).
- Handle administrative tasks such as filing PKS (partnership agreements), assisting Legal, scanning, and archiving hard copy documents.
- Manage PKS workflow (request signatures from Legal, return to Partnership, scan, send to external parties, and ensure documents are returned to Alodokter for collection).
- Support data requests by coordinating with the Data Team and reformatting the information to strengthen Alodokter's positioning.
- Prepare and manage virtual meeting links, invitations, and minutes of meeting (MoM).
- Assist with appointment scheduling and follow-ups.
- Prepare and submit external reports (e.g., insurance reports, PL performance results, etc.).
Minimum QualificationsRequirements:
- 1-2 years of experience in administration or similar roles.
- Strong skills in Microsoft Excel (including PivotTables), Word, and PowerPoint presentations.
- Detail-oriented, organized, and able to manage multiple tasks efficiently.
- Good communication and coordination skills across departments.
- Ability to work independently as well as collaboratively in a fast-paced environment.
Info Pekerjaan:
- Perusahaan: Alodokter
- Posisi: Partnership Admin
- Lokasi Kerja: Jakarta Selatan
- Negara: ID
Cara Mengirimkan Lamaran:
Setelah membaca dan mengetahui kriteria serta kebutuhan minimum kualifikasi yang telah dijelaskan dari info pekerjaan Partnership Admin di kantor Jakarta Selatan di atas, segera lengkapi berkas lamaran kerja seperti surat lamaran kerja, CV, FC ijazah, transkrip, dan pelengkap lainnya seperti yang telah dijelaskan di atas. Kirim melalui link Halaman Selanjutnya di bawah ini.
Halaman Selanjutnya »