Posisi | Admin Procurement - Import |
Tanggal | 31 Juli 2025 |
Penutupan | 30 Agustus 2025 |
Perusahaan | Indosopha Sakti |
Kota | Jakarta Selatan | ID |
Tipe Kerja | Full Time |
Info Terbaru Seputar Pekerjaan dari Perusahaan Indosopha Sakti sebagai posisi Admin Procurement - Import. Jika Lowongan Kerja Admin Procurement - Import di Jakarta Selatan ini sesuai dengan kriteria anda silahkan langsung mengirimkan lamaran / CV Terbaru anda melalui situs loker terkini dan terupdate Lokerindo.ID.
Setiap pekerjaan mungkin tidaklah mudah untuk dilamar, karena sebagai kandidat baru / calon pegawai harus memenuhi beberapa kualifikasi dan persyaratan sesuai dengan kriteria yang dicari dari Perusahaan tersebut. Semoga info karir dari Indosopha Sakti sebagai posisi Admin Procurement - Import dibawah ini sesuai dengan Kualifikasi anda.
Main Responsibilities:
Responsible for all administrative tasks related to Procurement & Logistics activities;
Responsible for handling price list calculation, sales order entry, order processing, order follow-up, shipping and billing follow-up, customer payment follow-up, and more;
Support and assist the Procurement & Logistics team to prepare equipment and administrative aspects in various events and activities;
Responsible for making filing and other Administrative activities;
Experience & Skills:
Professional appearance
Minimum D3 Secretariat
Minimum 2 years of experience in administrative
Proficient with computers, preferably MS Office (Word, Excel, PowerPoint), fast and accurate typing is a must.
English would be a plus; familiarity with business correspondence and good filing skills
Able to work in detail and be well organized
Motivated to grow and learn
Benefits:
In-house and international training opportunities
Employment and health coverage through BPJS
Medical reimbursement for outpatient care
Private health insurance for inpatient care
Meal and transportation allowance
Clear career path
"Fitness Friday": fun weekly team activities (Jakarta only)
Setelah membaca dan mengetahui kriteria serta kebutuhan minimum kualifikasi yang telah dijelaskan dari info pekerjaan Admin Procurement - Import di kantor Jakarta Selatan di atas, segera lengkapi berkas lamaran kerja seperti surat lamaran kerja, CV, FC ijazah, transkrip, dan pelengkap lainnya seperti yang telah dijelaskan di atas. Kirim melalui link Halaman Selanjutnya di bawah ini.
Halaman Selanjutnya »