Posisi | Social Media Admin |
Tanggal | 07 Juli 2025 |
Penutupan | 06 Agustus 2025 |
Perusahaan | Corner House Seminyak |
Kota | Seminyak | ID |
Tipe Kerja | Full Time |
Info Terbaru Seputar Pekerjaan dari Perusahaan Corner House Seminyak sebagai posisi Social Media Admin. Jika Lowongan Kerja Social Media Admin di Seminyak ini sesuai dengan kriteria anda silahkan langsung mengirimkan lamaran / CV Terbaru anda melalui situs loker terkini dan terupdate Lokerindo.ID.
Setiap pekerjaan mungkin tidaklah mudah untuk dilamar, karena sebagai kandidat baru / calon pegawai harus memenuhi beberapa kualifikasi dan persyaratan sesuai dengan kriteria yang dicari dari Perusahaan tersebut. Semoga info karir dari Corner House Seminyak sebagai posisi Social Media Admin dibawah ini sesuai dengan Kualifikasi anda.
Corner House Seminyak sedang membuka lowongan untuk posisi Penuh waktu Social Media Admin di Seminyak, Bali. Lamar sekarang untuk menjadi bagian dari tim kami.
Kualifikasi pekerjaan:We require:
Website Development - Design, build, and maintain responsive websites with a focus on online ordering and food takeaway systems. - Integrate payment gateways, booking forms, and online menus seamlessly. - Ensure websites are mobile-friendly, fast-loading, and user-friendly. SEO Management - Perform on-page and off-page SEO to improve Google rankings for our venues. - Keyword research, content optimisation, and technical SEO audits. -Monitor and report on SEO performance with actionable insights.
Google Ads Management - Create, manage, and optimise Google Ads campaigns to drive online orders and bookings. - Track and analyse ad performance, making data-driven adjustments for ROI. General Digital Marketing Support - Ensure Google Business Profiles are updated and optimised for all venues. - Manage integrations with social media platforms for retargeting.
- Advise on email marketing integrations for online ordering sites.
We require Proven experience in:- Website design and development (WordPress, Shopify, or other relevant platforms).
- Building and managing online ordering systems for restaurants/venues. - SEO optimisation and strategy. - Google Ads campaign management. Strong understanding of: - UX/UI principles for hospitality websites.
- Google Analytics and Google Tag Manager. - Technical troubleshooting and site maintenance. Bonus: Experience with Facebook/Instagram Ads. Basic graphic design skills for banners or social integrations.
Office located in seminyak Excellent salary, and BPJS insurance on offer for the right person We are looking for someone that wants a career not just a job
Setelah membaca dan mengetahui kriteria serta kebutuhan minimum kualifikasi yang telah dijelaskan dari info pekerjaan Social Media Admin di kantor Seminyak di atas, segera lengkapi berkas lamaran kerja seperti surat lamaran kerja, CV, FC ijazah, transkrip, dan pelengkap lainnya seperti yang telah dijelaskan di atas. Kirim melalui link Halaman Selanjutnya di bawah ini.
Halaman Selanjutnya »