Posisi | Admin Operational Coordinator |
Tanggal | 17 Agustus 2025 |
Penutupan | 16 September 2025 |
Perusahaan | Jobstreet Indonesia |
Kota | Jakarta Timur | ID |
Tipe Kerja | Full Time |
Info Terbaru Seputar Pekerjaan dari Perusahaan Jobstreet Indonesia sebagai posisi Admin Operational Coordinator. Jika Lowongan Kerja Admin Operational Coordinator di Jakarta Timur ini sesuai dengan kriteria anda silahkan langsung mengirimkan lamaran / CV Terbaru anda melalui situs loker terkini dan terupdate Lokerindo.ID.
Setiap pekerjaan mungkin tidaklah mudah untuk dilamar, karena sebagai kandidat baru / calon pegawai harus memenuhi beberapa kualifikasi dan persyaratan sesuai dengan kriteria yang dicari dari Perusahaan tersebut. Semoga info karir dari Jobstreet Indonesia sebagai posisi Admin Operational Coordinator dibawah ini sesuai dengan Kualifikasi anda.
Qualifications:
Minimum education D3/S1 in Management, Logistics, Administration, or related fields.
At least 2 years of experience in operational/logistics administration; prior experience as a coordinator is preferred.
Proficient in Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint) and able to prepare daily, weekly, and monthly reports.
Skilled in data processing, including data entry, transaction status updates, and ensuring data accuracy.
Knowledge of documentation processes (STTB, POD, Handling Document, Stock Opname, etc.).
Capable of verifying data, handling problematic documents, and coordinating across departments (operations, accounting, customer service).
Strong analytical skills, detail-oriented, and able to prepare performance reports, error entry reports, and other reporting.
Able to work under deadlines and familiar with real-time monitoring systems.
Good understanding of operational/logistics applications and systems.
Excellent communication skills, with the ability to coordinate with both internal teams and external customers.
Possess leadership qualities, proactive, and able to provide new ideas/concepts to support operational development within the company.
Setelah membaca dan mengetahui kriteria serta kebutuhan minimum kualifikasi yang telah dijelaskan dari info pekerjaan Admin Operational Coordinator di kantor Jakarta Timur di atas, segera lengkapi berkas lamaran kerja seperti surat lamaran kerja, CV, FC ijazah, transkrip, dan pelengkap lainnya seperti yang telah dijelaskan di atas. Kirim melalui link Halaman Selanjutnya di bawah ini.
Halaman Selanjutnya »