Posisi | Admin Finance |
Tanggal | 27 Juni 2025 |
Penutupan | 27 Juli 2025 |
Perusahaan | Pinhome |
Kota | Jakarta Selatan | ID |
Tipe Kerja | Full Time |
Info Terbaru Seputar Pekerjaan dari Perusahaan Pinhome sebagai posisi Admin Finance. Jika Lowongan Kerja Admin Finance di Jakarta Selatan ini sesuai dengan kriteria anda silahkan langsung mengirimkan lamaran / CV Terbaru anda melalui situs loker terkini dan terupdate Lokerindo.ID.
Setiap pekerjaan mungkin tidaklah mudah untuk dilamar, karena sebagai kandidat baru / calon pegawai harus memenuhi beberapa kualifikasi dan persyaratan sesuai dengan kriteria yang dicari dari Perusahaan tersebut. Semoga info karir dari Pinhome sebagai posisi Admin Finance dibawah ini sesuai dengan Kualifikasi anda.
About the role
The Admin Finance Staff is responsible for supporting daily financial and administrative activities, including transaction data entry, document handling, transaction reconciliation, bank data update, and coordination with internal and external stakeholders to ensure accurate and efficient financial operations. This is a hybrid role based in South Jakarta with once-a-week on-site work (WFO).
What You Will Do
Record daily cash flow and bank balances.
Support daily payment and transaction.
Perform daily and monthly bank reconciliation.
Support month-end and year-end closing activities.
Provide general administrative support to the finance team.
What You Will Need
Minimum Diploma or Bachelor's degree in Accounting, Finance, or related field.
0-2 years of experience in administrative or finance-related roles.
Basic understanding of accounting principles and financial documentation.
Proficient in Microsoft Excel, Word, and familiar with accounting systems.
Strong attention to detail and organizational skills.
Good communication skills and a responsible attitude.
Able to work independently and in a team.
Setelah membaca dan mengetahui kriteria serta kebutuhan minimum kualifikasi yang telah dijelaskan dari info pekerjaan Admin Finance di kantor Jakarta Selatan di atas, segera lengkapi berkas lamaran kerja seperti surat lamaran kerja, CV, FC ijazah, transkrip, dan pelengkap lainnya seperti yang telah dijelaskan di atas. Kirim melalui link Halaman Selanjutnya di bawah ini.
Halaman Selanjutnya »