Posisi | HR GA Assistant Manager |
Tanggal | 11 Juni 2025 |
Penutupan | 11 Juli 2025 |
Perusahaan | Century Yuasa Batteries |
Kota | Jakarta Pusat | ID |
Tipe Kerja | Full Time |
Info Terbaru Seputar Pekerjaan dari Perusahaan Century Yuasa Batteries sebagai posisi HR GA Assistant Manager. Jika Lowongan Kerja HR GA Assistant Manager di Jakarta Pusat ini sesuai dengan kriteria anda silahkan langsung mengirimkan lamaran / CV Terbaru anda melalui situs loker terkini dan terupdate Lokerindo.ID.
Setiap pekerjaan mungkin tidaklah mudah untuk dilamar, karena sebagai kandidat baru / calon pegawai harus memenuhi beberapa kualifikasi dan persyaratan sesuai dengan kriteria yang dicari dari Perusahaan tersebut. Semoga info karir dari Century Yuasa Batteries sebagai posisi HR GA Assistant Manager dibawah ini sesuai dengan Kualifikasi anda.
Requirements:1. Bachelor's degree in Psychology, or Human Resource Management (required)2. Age between 30-40 years old3. Minimum 5 years of experience in a similar role (prior experience in industrial sectors is a plus)4. Strong understanding of Indonesian labor laws and HR best practices5. Proven leadership skills and ability to implement scalable HR systems6. High integrity, detail-oriented, and trustworthy7. Excellent interpersonal and problem-solving skills8. Familiarity with HRIS platforms; experience in system implementation is a plus
What You'll Do:- Lead end-to-end recruitment and onboarding processes- Lead the HR & GA team and ensure effective daily operations- Implement performance appraisal systems and KPIs (PDCA)- Design and execute employee development & training programs- Handle employee relations, including disciplinary actions and terminations- Ensure compliance with HR documentation, SOPs, and internal policies- Manage and oversee general affairs operations, including: asset management, operational vehicles, office maintenance, and vendor coordination- Improve the effectiveness of the HRIS and support digitalization initiatives
Setelah membaca dan mengetahui kriteria serta kebutuhan minimum kualifikasi yang telah dijelaskan dari info pekerjaan HR GA Assistant Manager di kantor Jakarta Pusat di atas, segera lengkapi berkas lamaran kerja seperti surat lamaran kerja, CV, FC ijazah, transkrip, dan pelengkap lainnya seperti yang telah dijelaskan di atas. Kirim melalui link Halaman Selanjutnya di bawah ini.
Halaman Selanjutnya »