Freelance Headhunter for Social Work Projects (Female Candidates)

Info Terbaru Seputar Pekerjaan dari Perusahaan EU Tech Chamber sebagai posisi Freelance Headhunter for Social Work Projects (Female Candidates). Jika Lowongan Kerja Sales di Indonesia ini sesuai dengan kriteria anda silahkan langsung mengirimkan lamaran / CV Terbaru anda melalui situs loker terkini dan terupdate Lokerindo.ID

Setiap pekerjaan mungkn tidak lah mudah untuk di lamar, karena sebagai kandidat baru / calon pegawai harus memenuhi beberapa kualifikasi dan persyaratan sesuai dengan kriteria yang dicari dari Perusahaan tersebut. Semoga info karir dari EU Tech Chamber sebagai posisi Freelance Headhunter for Social Work Projects (Female Candidates) dibawah ini sesuai dengan Kualifikasi anda.

Freelance Headhunter for Social Work Projects Female Candidates - 100 remote Try to connect with Females who cannot earn due to no education and experience

The European Technology Chamber is a registered NGO that enables European companies to use their technologies for the benefit of Europe and mankind - following our vision "Technology obliges".

We currently establish a new marketing team and are looking for a

Freelance Headhunter for Social Work Projects (Female Candidates)- 100% remote

Your Mission:

As a Social Media Specialist in the EUTECH Chamber you will be at the forefront of our digital presence, driving engagement, and creating meaningful interactions with our audience. You will play a pivotal role in enhancing our brand visibility across various social media platforms, with a primary focus on LinkedIn. We are seeking a dynamic individual who is passionate about social media, data-driven decision-making, and driving impactful digital campaigns.

Your daily tasks:

  • Try to connect with Females who cannot earn due to no education and experience.
  • She can handle communication and also earn by introducing persons who want to join the project.
  • Community outreach: Connect with local community centers, womens groups or social media connections
  • Word of mouth: Spread the word through family, friends Common Network Connections, collages and social media.

What we are looking for:

  • Female candidates aged 24+
  • Not Using LinkedIn Account before
  • Must have phone and internet to connect with us
  • Strong communication and interpersonal skills and can communicate in English
  • Ability to work independently and manage multiple tasks effectively
  • Must have access to a reliable internet connection and phone for communication purposes.

We offer:

If youre keen and meet the criteria, reach out to us via WhatsApp at 004915119137948. Share your name, contact details, a brief intro about yourself, and why youre interested in working on social projects. Were thrilled to welcome you aboard and work together to make a positive Impact.

Informasi Tambahan :
  • Perusahaan : EU Tech Chamber
  • Posisi : Freelance Headhunter for Social Work Projects (Female Candidates)
  • Lokasi : Indonesia
  • Negara : ID

Cara Mengirimkan Lamaran :

Setelah Membaca dan telah mengetahui kriteria dan kebutuhan minimum kualifikasi yang telah dijelaskan dari info pekerjaan Freelance Headhunter for Social Work Projects (Female Candidates) di kota Indonesia diatas dengan demikian jobseeker yang merasa belum memenuhi persyaratan meliputi pendidikan, umur, dll dan memang merasa berminat dengan lowongan kerja terbaru Freelance Headhunter for Social Work Projects (Female Candidates), pada bulan ini 2024 diatas, hendaknya secepatnya untuk melengkapi dan menyusun berkas lamaran kerja seperti surat lamaran kerja, CV atau daftar riwayat hidup, FC ijazah dan transkrip dan pelengkap lainnya seperti yang telah dijelaskan diatas, guna mendaftar dan mengikuti seleksi masuk penerimaan pegawai baru diperusahaan yang dimaksud, dikirim melalui link Halaman Selanjutnya di bawah ini.

Proses Selanjutnya

Perhatian - Dalam proses rekrutmen, perusahaan yang sah tidak pernah menarik biaya dari kandidat. Jika ada perusahaan yang menarik biaya wawancara, tes, reservasi tiket, dll hindari karena ada indikasi penipuan. Jika Anda melihat sesuatu yang mencurigakan, silakan hubungi kami: support@lokerindo.id

Tanggal Tayang : 16-04-2024