Education Consultant

Info Terbaru Seputar Pekerjaan dari Perusahaan BRITON English Education sebagai posisi Education Consultant. Jika Lowongan Kerja Sales di Banjarmasin ini sesuai dengan kriteria anda silahkan langsung mengirimkan lamaran / CV Terbaru anda melalui situs loker terkini dan terupdate Lokerindo.ID

Setiap pekerjaan mungkn tidak lah mudah untuk di lamar, karena sebagai kandidat baru / calon pegawai harus memenuhi beberapa kualifikasi dan persyaratan sesuai dengan kriteria yang dicari dari Perusahaan tersebut. Semoga info karir dari BRITON English Education sebagai posisi Education Consultant dibawah ini sesuai dengan Kualifikasi anda.

Previous experience in education consulting or related roles is preferred but not required As a Staff Education Consultant you will play a crucial role in

Staff Education Consultant

We are currently seeking a highly motivated and passionate individual to join our team as a Staff Education Consultant at Briton English Education.

As a Staff Education Consultant, you will play a crucial role in providing guidance and support to our clients in their educational journey.

Key Responsibilities:

  • Conduct consultations with customers to understand their educational needs and goals.
  • Provide personalized recommendations and advice on educational programs and services offered by Briton English Education
  • Develop and maintain strong relationships with students to ensure their satisfaction and loyalty.
  • Stay updated on industry trends and developments to provide informed guidance to students.

Requirements:

  • Proficiency in Ms Office Suite, Short-Video Editing, and Social Media Apps.
  • Bachelors degree in Education, Counseling, Marketing or related field.
  • Previous experience in education consulting or related roles is preferred but not required.
  • Excellent communication and interpersonal skills.
  • Strong problem-solving abilities and attention to detail.
  • Ability to work independently and as part of a team.
  • Passion for education and helping others achieve their goals.

If you are enthusiastic about education and enjoy working with people to help them succeed, we encourage you to apply for this position. Please submit your resume and a cover letter outlining your qualifications and why you are interested in joining our team.

Briton English Education is an equal opportunity employer and welcomes applicants from diverse backgrounds. We thank all applicants for their interest, but only shortlisted candidates will be contacted for an interview.

We look forward to reviewing your application, before April 20th 2024

Job Type: Full-time

Pay: Rp3,400,000 - Rp4,500,000 per month

Application Deadline: 04/20/2024

Informasi Tambahan :
  • Perusahaan : BRITON English Education
  • Posisi : Education Consultant
  • Lokasi : Banjarmasin
  • Negara : ID

Cara Mengirimkan Lamaran :

Setelah Membaca dan telah mengetahui kriteria dan kebutuhan minimum kualifikasi yang telah dijelaskan dari info pekerjaan Education Consultant di kota Banjarmasin diatas dengan demikian jobseeker yang merasa belum memenuhi persyaratan meliputi pendidikan, umur, dll dan memang merasa berminat dengan lowongan kerja terbaru Education Consultant, pada bulan ini 2024 diatas, hendaknya secepatnya untuk melengkapi dan menyusun berkas lamaran kerja seperti surat lamaran kerja, CV atau daftar riwayat hidup, FC ijazah dan transkrip dan pelengkap lainnya seperti yang telah dijelaskan diatas, guna mendaftar dan mengikuti seleksi masuk penerimaan pegawai baru diperusahaan yang dimaksud, dikirim melalui link Halaman Selanjutnya di bawah ini.

Proses Selanjutnya

Perhatian - Dalam proses rekrutmen, perusahaan yang sah tidak pernah menarik biaya dari kandidat. Jika ada perusahaan yang menarik biaya wawancara, tes, reservasi tiket, dll hindari karena ada indikasi penipuan. Jika Anda melihat sesuatu yang mencurigakan, silakan hubungi kami: support@lokerindo.id

Tanggal Tayang : 06-04-2024