Research and Collaboration Manager

Info Terbaru Seputar Pekerjaan dari Perusahaan Kartu Prakerja sebagai posisi Research and Collaboration Manager. Jika Lowongan Kerja Sales di Jakarta ini sesuai dengan kriteria anda silahkan langsung mengirimkan lamaran / CV Terbaru anda melalui situs loker terkini dan terupdate Lokerindo.ID

Setiap pekerjaan mungkn tidak lah mudah untuk di lamar, karena sebagai kandidat baru / calon pegawai harus memenuhi beberapa kualifikasi dan persyaratan sesuai dengan kriteria yang dicari dari Perusahaan tersebut. Semoga info karir dari Kartu Prakerja sebagai posisi Research and Collaboration Manager dibawah ini sesuai dengan Kualifikasi anda.

The role is responsible for i coordinating research and building organisational capacity on research ii assisting and controlling the quality of all

Vacancy: Research and Collaboration Manager at PMO Kartu Prakerja

Kartu Prakerja is Indonesia’s premier, end-to-end digital, skill development scholarship program. The program aims to help Indonesian labor forces meet future skill demands. Since April 2020, Kartu Prakerja has successfully helped 16.42 million effective beneficiaries in 514 regencies/cities in Indonesia to elevate their career and reach their business goals.

Description:

PMO Kartu Prakerja has an exciting opportunity for you to join our team as Research & Collaboration Manager. The role is responsible for: (i) coordinating research and building organisational capacity on research, (ii) assisting and controlling the quality of all research projects across divisions, including but not limited to research designs, methods, data management strategies, data analysis, and publication writing, (iii) coordinating and maintaining effective relationships with external researchers (iv) organizing knowledge sharing (v) searching for new evidence or creating new knowledge that contributes to the achievement of the organization/national priorities through primary or secondary data collection.

Subject:

[APPLICATION]_Your Position_(Your Name)

Deadline:

30 April 2024

Requirements

  • A Master’s degree in economics, statistics, or any other related field of study is required.
  • At least 2 years of considerable experience of working with survey data
  • Strong econometric skills and broad experience in undertaking econometric analysis of survey data would be highly desired.
  • Proven STATA programming skill is required (proficiency in SQL and R will be prioritized).
  • Familiarity with survey research literature, methods, and processes would be an asset.
  • Strong writing skills and communication skills are highly desired.
  • Strong communication and facilitation skills, and ability to establish good working relationships with colleagues and stakeholders in a sensitive environment is required.

Benefits

Competitive

Informasi Tambahan :
  • Perusahaan : Kartu Prakerja
  • Posisi : Research and Collaboration Manager
  • Lokasi : Jakarta
  • Negara : ID

Cara Mengirimkan Lamaran :

Setelah Membaca dan telah mengetahui kriteria dan kebutuhan minimum kualifikasi yang telah dijelaskan dari info pekerjaan Research and Collaboration Manager di kota Jakarta diatas dengan demikian jobseeker yang merasa belum memenuhi persyaratan meliputi pendidikan, umur, dll dan memang merasa berminat dengan lowongan kerja terbaru Research and Collaboration Manager, pada bulan ini 2024 diatas, hendaknya secepatnya untuk melengkapi dan menyusun berkas lamaran kerja seperti surat lamaran kerja, CV atau daftar riwayat hidup, FC ijazah dan transkrip dan pelengkap lainnya seperti yang telah dijelaskan diatas, guna mendaftar dan mengikuti seleksi masuk penerimaan pegawai baru diperusahaan yang dimaksud, dikirim melalui link Halaman Selanjutnya di bawah ini.

Proses Selanjutnya

Perhatian - Dalam proses rekrutmen, perusahaan yang sah tidak pernah menarik biaya dari kandidat. Jika ada perusahaan yang menarik biaya wawancara, tes, reservasi tiket, dll hindari karena ada indikasi penipuan. Jika Anda melihat sesuatu yang mencurigakan, silakan hubungi kami: support@lokerindo.id

Tanggal Tayang : 02-04-2024