Commercial Channel Leader

Info Terbaru Seputar Pekerjaan dari Perusahaan TechBridge Market sebagai posisi Commercial Channel Leader. Jika Lowongan Kerja Sales di Jakarta ini sesuai dengan kriteria anda silahkan langsung mengirimkan lamaran / CV Terbaru anda melalui situs loker terkini dan terupdate Lokerindo.ID

Setiap pekerjaan mungkn tidak lah mudah untuk di lamar, karena sebagai kandidat baru / calon pegawai harus memenuhi beberapa kualifikasi dan persyaratan sesuai dengan kriteria yang dicari dari Perusahaan tersebut. Semoga info karir dari TechBridge Market sebagai posisi Commercial Channel Leader dibawah ini sesuai dengan Kualifikasi anda.

Execute Strategy in the context of local market trends and opportunities Designs optimal Go-To-Market structure to maximize sales and channel efficiency

Job Information

    Workplace

    On-Site

    Industry

    Electronics

    City

    Jakarta

    State/Province

    No value

    Country

    Indonesia

    Zip/Postal Code

    000000
Job Description If you are passionate about playing a key role in the success of a world leader in lighting for professionals and consumers, we want to hear from you!


Our client is a well-established brand in the Electronics Manufacturing industry and is now looking for a passionate and driven Commercial Channel Leader to join their team in Singapore.
We’re on the lookout for forward-thinking innovators with a passion for sustainability. This is an exciting opportunity to expand your skillset, and achieve job satisfaction and work-life balance.
What you’ll do:

  • Execute Strategy in the context of local market trends and opportunities.
  • Designs optimal Go-To-Market structure to maximize sales and channel efficiency.
  • Delivers operational targets and initiatives, including managing sales & marketing teams to deliver targets set.
  • Delivers targets (Sales, Profitability, Productivity).
  • Hires, coaches, and motivates key talents and provides direction.

Your qualifications:

  • Having 3-5 years of similar experience as Commercial Channel Leader / General Management role in Sales & Marketing will be highly preferred.
  • Well-proven understanding of B2B & B2G business model, including the LKPP bidding process.
  • Familiar with multinational company way of working.

WHAT’S ON OFFER

You will be remunerated with an excellent base salary and entitled to attractive company benefits. Additionally, you will get the opportunity to enjoy a fun and collaborative work environment, alongside a strong career progression. To submit your application, please apply online or email your UPDATED CV in Microsoft Word format to recruitment@techbridgemarket.com.
Your interest will be treated with strict confidentiality.

Informasi Tambahan :
  • Perusahaan : TechBridge Market
  • Posisi : Commercial Channel Leader
  • Lokasi : Jakarta
  • Negara : ID

Cara Mengirimkan Lamaran :

Setelah Membaca dan telah mengetahui kriteria dan kebutuhan minimum kualifikasi yang telah dijelaskan dari info pekerjaan Commercial Channel Leader di kota Jakarta diatas dengan demikian jobseeker yang merasa belum memenuhi persyaratan meliputi pendidikan, umur, dll dan memang merasa berminat dengan lowongan kerja terbaru Commercial Channel Leader, pada bulan ini 2024 diatas, hendaknya secepatnya untuk melengkapi dan menyusun berkas lamaran kerja seperti surat lamaran kerja, CV atau daftar riwayat hidup, FC ijazah dan transkrip dan pelengkap lainnya seperti yang telah dijelaskan diatas, guna mendaftar dan mengikuti seleksi masuk penerimaan pegawai baru diperusahaan yang dimaksud, dikirim melalui link Halaman Selanjutnya di bawah ini.

Proses Selanjutnya

Perhatian - Dalam proses rekrutmen, perusahaan yang sah tidak pernah menarik biaya dari kandidat. Jika ada perusahaan yang menarik biaya wawancara, tes, reservasi tiket, dll hindari karena ada indikasi penipuan. Jika Anda melihat sesuatu yang mencurigakan, silakan hubungi kami: support@lokerindo.id

Tanggal Tayang : 19-02-2024