NEW GRADUATE HIRING PROGRAM 2024 - GLOBAL IT CONSULTANT

Info Terbaru Seputar Pekerjaan dari Perusahaan PT. ABeam Consulting Indonesia sebagai posisi NEW GRADUATE HIRING PROGRAM 2024 - GLOBAL IT CONSULTANT. Jika Lowongan Kerja Sales di Jakarta ini sesuai dengan kriteria anda silahkan langsung mengirimkan lamaran / CV Terbaru anda melalui situs loker terkini dan terupdate Lokerindo.ID

Setiap pekerjaan mungkn tidak lah mudah untuk di lamar, karena sebagai kandidat baru / calon pegawai harus memenuhi beberapa kualifikasi dan persyaratan sesuai dengan kriteria yang dicari dari Perusahaan tersebut. Semoga info karir dari PT. ABeam Consulting Indonesia sebagai posisi NEW GRADUATE HIRING PROGRAM 2024 - GLOBAL IT CONSULTANT dibawah ini sesuai dengan Kualifikasi anda.

Computer Science Information Technology System Any related IT SAP Proficiency in English for both speaking and writing Business Level ...

Company Description

Established in 2011, PT. ABeam Consulting Indonesia serves as the base for ABeam Consulting in Indonesia.

We collaborate closely with our clients, using a holistic approach that encompasses information systems, business processes, and business strategies.

Together, we work as one team to address corporate challenges and realize solutions throughout the organization, from management to staff on the ground.

Leveraging ABeam Consulting’s extensive experience from projects worldwide, we are dedicated to enhancing the value of Indonesian and foreign companies, including Japanese enterprises.

Description

Work in areas such as Digital Transformation, Business Consulting, ERP Consulting, CIO Advisory.
It is a program that exclusively offers fresh graduates who strive for challenge and growth in a dynamic work environment.

Youll be trained to be a Graduate Analyst to be able to design, deliver and implement cutting-edge solutions for our clients, in a way that is both positive and sustainable.

At ABeam Consulting, we place great importance on our people and fully help them to be a success as world-class consultants. You will also have opportunities for overseas assignments.

If you are strong in logical thinking and enjoy problem-solving?
This program the one for you!

Requirement

  • Preferable major / faculty:
  • Computer Science, Information Technology System, Any related IT (SAP)
  • Statistics, Mathematics
  • Engineering
  • Economy, Management, Accounting, Finance
  • GPA minimum 3.20 out of 4.00
    3. Proficiency in English for both speaking and writing (Business Level)
    4. Issue analysis and problem-solving experience with team
    5. Strong logical thinking, highly passionate and motivated
    6. Good teamwork, striving for challenges

    Training Program (Six months)
  • Consulting Skill Training
  • Technical Skill Training
  • Business Industry Training
  • On-The-Job Training

Job Responsibilities

Other Information

Apply through our website

https://www.abeam.com/id/en/careers_id/new_grads

Only shortlisted candidates will be contacted.


Job Location

Jakarta

Deadline

10 June 2024

Quota

10

Applicants

0

Informasi Tambahan :

  • Perusahaan : PT. ABeam Consulting Indonesia
  • Posisi : NEW GRADUATE HIRING PROGRAM 2024 - GLOBAL IT CONSULTANT
  • Lokasi : Jakarta
  • Negara : ID

Cara Mengirimkan Lamaran :

Setelah Membaca dan telah mengetahui kriteria dan kebutuhan minimum kualifikasi yang telah dijelaskan dari info pekerjaan NEW GRADUATE HIRING PROGRAM 2024 - GLOBAL IT CONSULTANT di kota Jakarta diatas dengan demikian jobseeker yang merasa belum memenuhi persyaratan meliputi pendidikan, umur, dll dan memang merasa berminat dengan lowongan kerja terbaru NEW GRADUATE HIRING PROGRAM 2024 - GLOBAL IT CONSULTANT, pada bulan ini 2024 diatas, hendaknya secepatnya untuk melengkapi dan menyusun berkas lamaran kerja seperti surat lamaran kerja, CV atau daftar riwayat hidup, FC ijazah dan transkrip dan pelengkap lainnya seperti yang telah dijelaskan diatas, guna mendaftar dan mengikuti seleksi masuk penerimaan pegawai baru diperusahaan yang dimaksud, dikirim melalui link Halaman Selanjutnya di bawah ini.

Proses Selanjutnya

Perhatian - Dalam proses rekrutmen, perusahaan yang sah tidak pernah menarik biaya dari kandidat. Jika ada perusahaan yang menarik biaya wawancara, tes, reservasi tiket, dll hindari karena ada indikasi penipuan. Jika Anda melihat sesuatu yang mencurigakan, silakan hubungi kami: support@lokerindo.id

Tanggal Tayang : 16-05-2024