DevOps Engineer

Info Terbaru Seputar Pekerjaan dari Perusahaan PT Phintraco Technology sebagai posisi DevOps Engineer. Jika Lowongan Kerja Sales di Jakarta ini sesuai dengan kriteria anda silahkan langsung mengirimkan lamaran / CV Terbaru anda melalui situs loker terkini dan terupdate Lokerindo.ID

Setiap pekerjaan mungkn tidak lah mudah untuk di lamar, karena sebagai kandidat baru / calon pegawai harus memenuhi beberapa kualifikasi dan persyaratan sesuai dengan kriteria yang dicari dari Perusahaan tersebut. Semoga info karir dari PT Phintraco Technology sebagai posisi DevOps Engineer dibawah ini sesuai dengan Kualifikasi anda.

Must have knowledge of using Splunk New Relic Grafana Must have knowledge of customizing Jenkins or CI CD job Must have experience CI CD ...

Established in 1991, Phintraco Group is a group of leading ICT solutions companies that specialize in Modern IT Infrastructure, Network and IT Security, Electronic Transaction Services, Application Development, IT Consulting Services, Business Process Outsourcing and Managed Services. For over 25 years, Phintraco Group together with its subsidiaries is designed as a one-stop IT solution to support and provide its customers with world-class leading edge solutions.

With over 900 professionals in the field, Phintraco Group provides a one-stop IT solution to accelerate business growth. In addition to ICT solutions companies, Phintraco Group also has a securities company named Phintraco Sekuritas, a property development company named Shanata Pratama, and serviced offices named Effist Suite Office.

With our corporate culture, POLITE (Professionalism, Objective Oriented, Low Profile, Integrity, Teamwork, Exceeding Customer Expectation), Phintraco Group intends to improve business performance by motivating employees and coordinating their behavior towards a vision and specific performance goals.
Must have knowledge of using Splunk, New Relic, Grafana

Must have knowledge of customizing Jenkins or CI/CD job

Must have knowledge of system engineering such as Linux, CLI, Networking, Architecture, etc

Must have knowledge of NodeJS monitoring, Crashlystics Monitoring, App Rating monitoring

Must have knowledge of Publishing iOS and Android app and do follow up with the Apple and Google Team Reviewer

Must able to demonstrate a good teamwork

Have curiosity to understand Business Process and Technology

Have good understanding of Reading Dashboard from New Relic or Grafana

Have attitude to provide customer satisfication

Understanding and having knowledge or experience of Back End API development with Node JS is preffered
Must have experience Docker, Kubernetes, Linux

Must have experience CI/CD

Must have knowledge of using Grafana, Splunk, New Relic

Must have knowledge of Networking, Infrastructre, Linux/Unix script, Query DB

Familiar with Jenkins, Git, Github, splunk or Grafana

Understanding and having knowledge of DevOps process

Informasi Tambahan :

  • Perusahaan : PT Phintraco Technology
  • Posisi : DevOps Engineer
  • Lokasi : Jakarta
  • Negara : ID

Cara Mengirimkan Lamaran :

Setelah Membaca dan telah mengetahui kriteria dan kebutuhan minimum kualifikasi yang telah dijelaskan dari info pekerjaan DevOps Engineer di kota Jakarta diatas dengan demikian jobseeker yang merasa belum memenuhi persyaratan meliputi pendidikan, umur, dll dan memang merasa berminat dengan lowongan kerja terbaru DevOps Engineer, pada bulan ini 2024 diatas, hendaknya secepatnya untuk melengkapi dan menyusun berkas lamaran kerja seperti surat lamaran kerja, CV atau daftar riwayat hidup, FC ijazah dan transkrip dan pelengkap lainnya seperti yang telah dijelaskan diatas, guna mendaftar dan mengikuti seleksi masuk penerimaan pegawai baru diperusahaan yang dimaksud, dikirim melalui link Halaman Selanjutnya di bawah ini.

Proses Selanjutnya

Perhatian - Dalam proses rekrutmen, perusahaan yang sah tidak pernah menarik biaya dari kandidat. Jika ada perusahaan yang menarik biaya wawancara, tes, reservasi tiket, dll hindari karena ada indikasi penipuan. Jika Anda melihat sesuatu yang mencurigakan, silakan hubungi kami: support@lokerindo.id

Tanggal Tayang : 13-02-2024